vrijdag 24 november 2017
Home arrow ClubInfo arrow AC bestaat 20 jaar en dat vieren we!
AC bestaat 20 jaar en dat vieren we!

In 2015 bestaat AC 20 jaar en dat willen we graag vieren. net als in 2014 willen we dit doen door jullie een projectvoorstel te laten opmaken. De spelregels voor opmaak van dit voorstel zijn hieronder samengevat. Omdat 2015 een feestjaar is, zien we graag dat alle activiteiten meewerken aan dit gegeven. We hopen van elke activiteit minimaal één voorstel te weerhouden. De projecten hoeven niet allemaal op hetzelfde moment plaats te vinden. We gaan voluit voor een spreiding over het volledige jaar. Wie weet eindigen we het jaar wel met een feestelijke afsluitparty.

 

Hoe ga je te werk? Vul bijgevoegd “projectvoorstel aanvraagformulier” in. Houd rekening met onderstaande regels.

 
Regels:
  • Elke activiteit mag maximaal drie projectvoorstellen indienen (let op: één formulier per project).
  • Een vooraf vastgestelde jury beslist uit de geldige voorstellen of er één of meerdere worden weerhouden.
  • Een geldig projectvoorstel is een voorstel dat voldoet aan volgende eisen:
    • Digitaal ingevuld en doorgemaild naar: Dit e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken
    • Uiterlijk op 24/10/2014
    • Gemaild door de activiteitsverantwoordelijke (AV) of ten minste door vijf leden die namens een bepaalde activiteit van Active Company een aanvraag indienen (namen vermelden op het formulier).
    • Het “projectvoorstel aanvraagformulier” moet volledig ingevuld zijn
    • Het projectvoorstel bevat een gedetailleerde raming van kosten en inkomsten (gedetailleerd budget)
    • Aanvaard door de jury (geldigheidstest en eventuele bijkomende vragen in de periode 25/10-30/11-2014)
 
Budget:

Het totale bedrag voor alle projecten samen is 5000 euro.

 
Jury:
  • Maximaal twee leden van de raad van bestuur, minimaal drie leden van Active Company die deeluitmaken of- maakten van het organiserend kader van Active Company
  • De jury zal bestaan uit volgende leden :
    • namens het organiserend kader : Jan Rens, Olivier de Ridder en Rob van Leeuwen,
    • namens de RVB: Jan Schonk en Philip Houtermans
  • 1ste fase = geldigheidstest en eventuele bijkomende vragen
  • 2de fase = projecten uitkiezen en bedrag toewijzen


 
< Vorige